අදුරු නිම්නය

Photo of the Remarkables mountain range in Queenstown, New Zealand.

Friday, March 31, 2017

අත්භුත ආගන්තුකයා 02

මන් ඔයාළාට කිවානේ ගෙදර යන්න ගිහින් බස් මිස් වෙලා මට වෙච්ච ඇබැද්දිය අම්මාගේනුයි තාත්තාගෙනුයි බැනුම් අහපු හැටි ඒත් එක්කම කවුදො කෙනෙක් මන් දිහා බලන් හිටපු හැටි

ඉතින් අද මන් කියන්න යන්නෙ එතනින් ඒහාට වෙච්ච දේ.......


මන් මුළින් හිතුවේ මගේ ෆොන් එකට වැඩේ දෙන්න තමා මේ හදන්නේ කියළා මන් විගහට මගෙ ෆොන් එක සාක්කුවට දා ගත්තා ඒත් මන් වැරදියි මු බලන් ඉන්නේ මගෙ බැග් එක දිහා


මට දෙවියො සිහිවුණා මගේ බැග් එකේ තිබුනේ අපේ පොළොන්නරුව බ්‍රාන්ච් එකට දෙන්න කියළා අපේ බොසා දුන්න වැදගත් ඩොකියුමන්ට් වගයක් ඒ එකක් හරි නැති වුනොත් මගේ ජොබ් එකත් ඉවරයි අන්තිමට හිරෙත් ලගින්නයි වෙන්නේ

මගෙ දිහා ටිකක් වේලා බලන් මිනිහා අඩියක් දෙකක් ඉස්සරාහට ආවා මාත් ඕන දේකට ළැස්ති කියන්නා වගේ බැග් එක අතේ පටළවා ගත්තා ඒත් මන් දෙවියන්ට කියා කියා හිටියේ මාව මේ කරදරේන් ගලවා ගන්න කියළා

අඩියක් දෙකක් ඉස්සරාහට ආපු මිනිහා මගේ දිහා බය වෙලා වගේ බලන් ඉදලා අනිත් පැත්තට දුවන්න ගත්තා මිනිහා කොයි තරම් කළබළ වුණාද කියනවනම් ළග නිදාගෙන හිටපු යාචක යුවළකගේ ඇගේ හැප්පිලා ඔවුන්ගේ ඇග උඩට ඇදගෙන වැටුනා මේ සිදු විම නිසා යාචකයට ගොඩක් කේන්ති ගියා ඔහු ශුද්ධ සින්හලේන් අමතමින් අතට අහුවුණු පොල්ලකින් ඔහුට පහර දුන්නා ඔහු පහර කාගෙනම දිව්වා
මේ සිද්ධිය බලන් හිටපු මට හිනාව නවත්ත ගන්න බැරි වුනා

"වේලාව කියද මහත්තයෝ"

ඒ පාර මොන භුතායද මගෙන් වේලාව අහන්නේ මේ මහ රෑ එහෙම හිතමින් මන් පිටිපස්ස බැලුවා අවුරුදු 70ක් 80ක් ව්තර වෙන වයසක මනුස්සයෙක් මගේ දිහා බලන් හිනා වුණා කටේ එකම එක දතයි තිබුනේ


"වේලාව 12.01යි

'' මන් මේ බදුල්ලට යන්න කියළා මහත්තයෝ ටිකක් රෑ වුණා මේ මහත්තයා කොහාට යන්නද"

එහෙම අහන ගමන් මගේ ළගින් වාඩි වුණා

No comments:

Post a Comment